Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10644/9237
Tipo de Material (Spa): | Artículo |
Título : | Digital teaching competencies in the teaching-learning process in times of covid-19 |
Autor : | Lozano, Edwin Vinicio Amores Pacheco, Celia Rocío Olmedo Rodríguez, Carmen Marcela |
Descriptores / Subjects : | ENSEÑANZA SUPERIOR DOCENCIA UNIVERSITARIA COMPETENCIAS DIGITALES TECNOLOGÍA EDUCATIVA PANDEMIA COVID-19 UNIVERSIDAD CENTRAL DEL ECUADOR. FACULTAD DE FILOSOFÍA, LETRAS Y CIENCIAS DE LA EDUCACIÓN DIGITAL COMPETENCY |
Identificador de lugar: | ECUADOR |
Identificador de tiempo: | 2019 - 2020 |
Fecha de Publicación : | 2022 |
Ciudad: Editorial : | REDICFD, Red de Investigación Científica para la Formación Docente |
Paginación: | pp. 57-74 |
Cita Sugerida : | Lozano, Edwin Vinicio, Amores Pacheco, Celia Rocío y Olmedo Rodríguez, Carmen Marcela. "Digital teaching competencies in the teaching-learning process in times of covid-19". Sinergias Educativas, 7(4)(octubre-diciembre 2022): 57-74. |
Resumen / Abstract: | In the current context, the growing expectation of knowledge and application of new technologies and their applications produce important repercussions in all spheres of society, even more so during the pandemic caused by covid-19, therefore it is essential to reflect on their importance and implications. This study presents a theoretical overview of some meanings, concepts and models of digital competencies, socializes data that allow to demonstrate the level of development and usability in the Faculty of Philosophy, Letters and Educational Sciences of the Central University of Ecuador, finally aspects to deepen the subject and its relevance in the educational process are exposed. |
URI : | http://hdl.handle.net/10644/9237 |
Aparece en las colecciones: | Artículos y documentos de trabajo |
Archivos en este ítem:
Archivo | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Olmedo C-Lozano V-Amores C-CON-002-Digital Teaching.pdf | 565,84 kB | Adobe PDF | Visualizar/Abrir |
Este ítem está sujeto a una licencia Licencia Creative Commons